Matkoma och the Kardashians

Allmänt, Mat & recept / chicken, food, kyckling, mat, tacos / Permalink / 0

Jag är så mätt att jag sprängs! Gjorde en form av tacos/wraps med pulled chicken med barbeque sås. Herregud så gott det blev, men matkoman kommer jag nog vara i en stund.
 

 
Sitter just nu och tittar på the Kardashians på TV. Det är helt otroligt vilken affärskvinna mamman är. Hon har pushat fram sina barn så pass mycket att de i princip styr världen just nu. Åtminstone den sociala världen. Har för mig att 3 eller 4 av 6 barn ligger på top tio på mest följda på instagram. Det är helt galet.
Min vän Louise jobbar på MAC och berättade att läpp pennan i den färg som Kylie använder har varit slutsåld i flera veckor. Förstår ni hur mycket påverkan de har? Jag hoppas att de ser till att använda den makten till något gott. 
Till top